![]() |
|
|||||||
|
Welcome to the YULAviation forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. YULAviation is a Canada based online forum where all flying enthusiasts come together to discuss and share their experience and information for anything related to aviation! By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
www.radarvirtuel.com
Pour obtenir le trafic en France. Très bon site.
www.radarvirtuel.com ex.: Flight Number : AIC188 ICAO Hex Code : 8003E3 Reg Code : VT-ALK Last Message : 23:12:56 UTC Company : Air India Departure : Toronto, Lester B. Pearson International - Canada Arrival : Amritsar - India Brand : Boeing Model Name : B777-337 (ER) Altitude (meters) : 10058 Ground Speed : 834.3 km/hour (450.49 knots) Vertical Speed (meters/minute) : 0.0
|
||||
|
||||
|
Re: www.radarvirtuel.com
Bonjour
c'est vrai qui est bien ce site
| ||
|
|
||||
|
||||
|
Et pas juste en France, également la Belgique, Pays-Bas, Allemagne et plus. Voici ce que j'ai capté.
Flight Number : RCH0476 ICAO Hex Code : A2B396 Reg Code : N273WA Last Message : 0:59:22 UTC Company : USAF Military Airlift Command Brand : McDonnell Douglas Model Name : MD-11 Altitude (meters) : 8275 Ground Speed : 976.6 km/hour (527.32 knots) Vertical Speed (meters/minute) : -312.1 (DESCENT) Je vais faire mon journaliste critique et déclencher une alerte de sécurité en disant qu'un avion Américain de la USAF en sol Européen vue d'un site ouvert au public, quelle faille dans le système de protection Américain!
|
|||
|
|||
|
Bonjour a tous et bonne année 2010.
J'ai des nouvelles station en ligne sur mon site comme celle de Majorque, Pau, La réunion. Ce site est gratuite pour tous, aucune obligations de la par des contributeurs qui fournissent les données de leur radarbox ou SBS-1. Pas de logiciel a installer pour ceux qui peuvent facilement ouvrir un port de communication dans leur modem et nous fournir une IP fixe. Nous travaillons sur la prochaine version qui devrait être mis en ligne fin janvier, avec encore plus de fonctions comme le choix des FL, des flux acars pour améliorer les infos route. Une nouvelle interface graphique plus jolie, et un nouveau nom de site plus Internantional www.openskymap.com Si vous avez ds suggestions, merci de me contacter par email : contact@radarvirtuel.com A bientôt et bonne soirée Cordialement Laurent Duval LFRN |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|